Інформаційні продукти

Українська асоціація вапняної промисловості активно розвиває інформаційно-аналітичний напрямок своєї діяльності. Розроблено інформаційні продукти, які дозволяють прослідковувати динаміку, глибше зрозуміти тенденції розвитку ринків вапна та вапняку, спрогнозувати можливі сценарії, зміни логістичної та продуктової структур ринків тощо. Джерелом інформації виступають як офіційні статистичні дані, різноманітні відкриті джерела, так і інсайдерська інформація від гравців ринку. Розвиток маркетингової аналітичної функції дозволив УАВП набути експертного статусу. За оцінками стану, тенденцій та перспектив розвитку ринку до асоціації звертаються як окремі компанії, так і профільні ЗМІ та владні структури. Поширеним є запрошення представників асоціації в якості спікерів на конференції та інші заходи партнерських організацій та асоціацій.

УАВП здійснює періодичні моніторинги ринків вапна і вапнякового каменю, що включає оцінку виробництва, імпортно-експортної динаміки, залізничних поставок продукції, тенденцій розвитку галузей споживання вапняної продукції. Окрім періодичних досліджень, УАВП здійснює спеціалізовані дослідження згідно потреб замовників. Загальні результати моніторингу висвітлюються у відкритій формі, деталізована інформація представляється на комерційній основі.

ДослідженняДжерело інформаціїПланова періодичність
Реалізовані/існуючі продукти
Імпорт-експорт вапна Митна статистика Півріччя
Імпорт-експорт вапнякового каменю Митна статистика Півріччя
Виробництво вапна Держстатистика/оцінки УАВП Півріччя
Виробництво вапняку Держстатистика/оцінки УАВП Півріччя
Дослідження споживачів вапнякового каменю (дані з/д поставок) УЗ/оцінки УАВП Півріччя
Потенційні продукти/ad hoc
Ринки споживання окремих продуктів вапна/вапняку Статистика, відкриті джерела, експертне опитування, телефонне опитування При замовленні
Ринок вапна/вапняку Росії Відкриті джерела, експертне опитування При замовленні
Ринок вапна/вапняку Білорусі, іншихкраїн (на замовлення) Відкриті джерела, експертне опитування При замовленні